سلامٌ علي شهر الله اکبر

 

سلام بر تو ماه رمضان

ماه مهماني رب الکريم 

ماه سفره هاي مغفرت

آمدي ؟! زيبا آمدي 

 

چقدر دلتنگت بودم منتظرم تا باز آواي دلنشين دعای سحرت روشني بخش 

 تاريکي شب هايم گردد

و هر افطار نغمه زيباي "ربنايت" در گوش جانم طنين انداز شود 

 

چقدر چشم به راهت بودم چقدر ثانيه ها را به دقت شمردم تا حلول                      

دل انگيزت را به نظاره بنشينم

و بخوانم دعای رویت هلال را

و هر شب سجاده ستايشت را با دعاي افتتاح بگشايم.

 

اي زيبانه ترين بهانه ام براي خودسازي 

مي خواهم بسازم خانه دلم را 

مي خواهم نه تنها قَدرت را،

تمام لحظاتت را قدر بدانم.

 

اي تکرار نشده ترين رمضان 93 

هر سحرگاه بيدارم کن

تا همنشينت شوم 

و ذره ذره وجودم را به معراجت پرواز دهم.

 

اي ماه نزول قرآن 

صُحَف ابراهيم ، انجيل عيسي ، تورات موسي و زبور داوود

مي خواهم با تو هم صحبت آيات نور باشم.

 

اي ماه باران رحمت 

مي خواهم نه گفتن به حرامت را تمرين کنم 

مي خواهم در اين روزهاي گرم با نسيمت کمي خنک شوم

مي خواهم با تو همنشين رب مهربانم باشم.

اصلا اجازه هست همراهيت کنم با عشق...؟!!!.

 

 

ما را به دعا کاش نسازند فراموش

رندان سحر خيز که صاحب نَفَسانند

 

 

التماس دعا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :ادامه مطلب